Sunday 26 May 2013

Penghantaran Barang Ke Semua Destinasi


Salam bertemu kembali...

Semoga sihat & bahagia selalu

Kali ni perkongsian saya lebih kepada perkhidmatan yang diberikan bagi pelanggan, pengguna dan pengamal Shaklee di seluruh Malaysia.

Jika sebelum ini, sukar untuk mencari pengedar/ cawangan yang berdekatan. Namun kini, semuanya jadi lebih mudah dengan sistem online sedia ada.

Hanya perlu menekan/ menyentuh skrin telefon anda dan tempah...
Apa yang penting adalah keinginan untuk mencuba dan merasai sendiri pengalaman bersama Shaklee.

Berikut adalah beberapa cadangan cara pembelian Shaklee;


  •  Pergi ke Ibu Pejabat Shaklee di Empire Tower Subang, Aras 3A - boleh guna id saya 933341 (Zurina Samhah bt Mohd Nor) - ofkos dpt harga ahli.

  • Pergi mana-mana cawangan yang terdekat dengan kediaman anda sama ada di Wangsa Maju, Kota Bharu, Ipoh, Penang, Johor Bahru & Kota Kinabalu. Sama juga boleh guna id saya.
  • Hubungi saya di 012-9262992/ Facebook Zurina Samhah Mohd Nor/ Page Kongsi Rasa Sihat untuk tempahan. Tempahan akan di hantar melalui pos/ hantar ke rumah sekitar Shah Alam/Subang.
  • Datang ke rumah saya di 4-1-02, Mutiara Subang Apartment, Subang, Shah Alam.


Inilah kiriman pertama yang saya buat - Ke Terengganu
Yang ini pun ke K Terengganu
Yang ini ke Kuala Lumpur
Yang ini ke Sabah, negeri di bawah bayu
ni la barang-barangnya...

Seboleh-bolehnya, semua kehendak pelanggan akan dipenuhi... banyak lagi sebenarnya.. tapi tak dapat nak share semuanya....

Kadar bayaran pos bergantung kepada jumlah berat dan berapa jauh tempat yang ingin di hantar. Ada juga free postage... semuanya terletak kepada kesungguhan & kesetiaan anda menggunakan Shaklee.. 

Jika perlukan bantuan konsultasi & kiriman barangan Shaklee
boleh hubungi Zurin 
012-926299 (Whatsapp/ sms)
atau 
FB
Zurina Samhah Mohd Nor

id saya 933341

Semoga kita dapat hidup dalam kesihatan yang optimum..
Aamiin Ya Rabb

No comments:

Post a Comment