Saturday 5 October 2013

Keluarga Besar Saya...


assalamualaikum...

di sini saya perkenalkan upline2 saya atau otai2 dr group mami rozy... klau nak tau, mami rozy ialah downline kpd Master Hj Ruslan, jutawan yg telah melahirkan ramai master yg muda2 dan berjaya dlm masa yg singkat.. skrg dlm pembikinan ramai master dan jutawan dr group mami rozy.. 

sbb tu, saya add smua downline ke dlm group mami rozy begitu jg dlm group Healthy Wealthy bwh seliaan kak Ana Zaf-far yg bakal naik senior coordinator... aamiin..

yg memperkenalkan saya ke dunia Shaklee ofkos la upline saya kak Ieja Subang.. Thanks a lot sis.. tak jemu membimbing.. 

tak lupa jg tuk perkenalkan smua downline saya yg sama2 berusaha memajukan group saya terutamanya.. 

jgn lupa.. cuba cari downline masing2 ye... target mesti jelas.. baru kita bleh fokus nk capai apa..tak faham tanya k...

kpd yg belum menjadi ahli... ada byk lagi tpt kosong tuk diisi Oktober ini... tak semestinya berniaga, nk makan shj pun elok jadi ahli... tak rugi...

klau berminat, pm segera... mulakan langkah pertama anda... kami akan bimbing anda sehingga berjaya.. nama pun sihat kaya bersama.. sama2 sihat, sama2 kaya...

jom cepat...

sms dan whatsapp ZURIN
012-9262992

id 933341


No comments:

Post a Comment