Sunday 15 December 2013

Cuci Usus

Mari berkenalan dengan produk yang laris di pasaran sekarang ni... kalau tak, takkanlah orang berebut-rebut dapatkannya bila Shaklee dah kuarkan stok baru..

Produk ni gabungan sains perubatan tradisi dan juga teknologi barat. Ada 9 herba semulajadi... Ia menggalakkan tindakan pembersihan yg lembut terbukti berkesan. Malah secara klinikalnya sesuai digunakan oleh tubuh untuk jangka masa panjang... hehehe mmg best produk ni.

Pendek citer, produk sangat bagus bagi mereka yang...

  1. baru nak start makan suplemen... kasi cuci usus dulu bersih2, barula senang badan nak serap zat n nutrien.
  2. sape yg pagi2 duk termenung lama dlm blik termenung. dahla lama, sakit plak punggung... makanya, sesuaila utk mereka yg sembelit...
  3. mana2 yg roy...bleh gak try... roy? Boroi la.. tinggi perut dari dada... inilah masanya...
  4. najis yang tersekat kat usus pun, akan disapu bersih.. maklumlah usus kan panjang macam kot tenis... pastu dari kita boleh makan, sampai umur 20, 30, 40... apa yg kita tak bedal? semua suap masuk je kan.. ntah apa yg tersekat pun xtau la... 
  5. hilangkan jerawat. jerawat kan muncul dr byk sangat kotoran/ minyak dalam kulit... puncanya dr pemakanan la jugak.
Elokla... berusaha.. nak amal ibadah pun senang. Sape yang kerap mengantuk tu ada tanda2 proses pembuangannya ada masalah. mohle try..

Bukan mahal pun, sebotol ada 120bj... makan pun 4bj sekali seminggu.. ckup sampai 6-7bulan tau...bergantungla pada penggunaan, saya pernah makan hari2 selama 3 hari nak hilangkan toksin yg sering muncul kut jerawat ni... memang seronok..

seronokkan klau perut sihat, nak makan apa pun x kesah, nak buat aktiviti, kerja seharian pun cool je. Nak cuba?

eh lupa plak nak kenalkan produknya.. hehehe..
itulah HERBLAX...

tadaaa... 


dah lama x muncul, maklumlah Shaklee takkan kluarkan produk yang tak berkualiti. Jika bahan mentahnya tak menepati kualiti yang ditetapkan, memang saintisnya akan reject. Mmm.. makanya kita terpaksala menunggu..

haa.. tunggu apa lagi???
cepat3... sebelum terlambat... takkan nak tengok org lain je sihat... kita asyik ulang klinik je..

sms/ watsapp saya di 012 9262992
zurin

No comments:

Post a Comment