Saturday 16 February 2013

Basic H2

jom bersihkan rumah dengan Basic H2 Organic Super Cleaning Concentrate.. memang superb laa..
serba guna plak tu..

sejak menggunakan Shaklee, saya cuba apa yang ada... antara Basic H ni..


apa gunanya Basic H... 

  • mencuci segala apa yang ada kat rumah (mula dgn lantai, dinding jubin, dapur, baju kotor, perabot, cermin)
  • menghilangkan gatal-gatal badan
  • menghilang parut jerawat
  • sapu pada tempat luka
pendek kata, boleh guna sekeluarga dalam satu rumah 

kalau sebelum ni malas, bila dh guna produk yang memudahkan ni, dengan sendirinya saya jadi rajin. 


  1. mop lantai - saya pernah guna tikar buluh. pernah tumpah macam2. bila di angkat tikar tu.. maka berbekas la kesan di lantai..dulu guna produk c*****y bertahun2.. tak ilang langsung walaupun di tenyeh banyak2 kali.. sekali try guna Basic H.. ilang... fuh lega.. klau x, memang sakit mata tgk tile putih ada tompok2 corak tikar tu..
  2. lap jubin & sink di dapur.. memang berkilat la.. yang pastinya, bila dh cuci guna basic H.. kotoran dah susah nak lekat.. maknanya, tak perlu cuci sink hari2 dah.. jimat la masa di dapur.. just siram air je..
  3. saya ni ada alergik makanan.. kadang2 xleh makan ayam yg lama, atau ikan x fresh.. badan naik gatal.. semalam saya try sapu je kat tempat yg merah2 tu.. memang hilang gatalnya. ari ni saya try mandi dgn basic H.. lega, tak perlu menggaru lagi..
  4. saya ada jerawat & parut.. jerawat akan cepat kecut & parut kian pudar... x payah beli krim ilang parut atau krim kecutkan jerawat.. 
  5. luka cepat baik.. dan bertangkup semula.. kawan saya memang ada pengalaman... dagu anaknya luka, terbelah.. bila letak basic H, luka cepat bertangkup.. takla lama anaknya menahan sakit & cepat boleh bermain semula..

itulah sebahagian dari kesah Basic H.. anda nak tahu lebih lagi, kenalah memilikinya sebotol di rumah, sebotol lagi dlm kereta.. senang, kalau jadi apa2.. cepat bertindak...

Basic H ni selamat, tak de toksik, natural,bebas fosfat, bersih & mesra alam dan juga jimat.. 



selamat mencuba... rm46 (wm), rm49 (em).. 16oz..
hubungi saya utk menempah

zurin 012-9262992
id no 933341

No comments:

Post a Comment